Tuesday, July 24, 2012

update penghilang sengal di jari

assalamualaikum..

dua hari lepas nikmat kaki Allah tarik kejap.. terpeleot masa nak turun tangga pukul 4 pagi masa nak sahur..sakit juga tapi tak ape lah.. sakit sikit demi Allah..

dua hari juga solat sambil duduk.. nak berdiri pun susah... apatah lagi nak berjalan... takpe lah.. sakit demi Allah..

sakit demi Allah tu bukan bermakna Allah nak hambanya sakit.. tapi demi nak mendapat pahala lebih, di jadikan sakit untuk hambanya. supaya hambanya sabar dan tabah.. lagipun bukan kaki patah.. bengkak sampai tak boleh jalan je.. sekarang alhamdulillah Allah dah bagi balik nikmat berjalan selesa.. tak la sepenuhnya., tapi solat dah bole secara berdiri.. tak perlu duduk..


oh.. aku berceloteh bukan untuk sape.. tapi untuk bagi ingatan dekat aku jugak.. supaya aku ingat rasa sakit tu... supaya aku ingat manisnya rs dapat solat time berdiri.. supaya aku dapat aware dengan kesusahan ini, supaya kemanisan iman itu dapat di rasai..

oh dah lah.. masa untuk membuat kerja.. agak bosan sebab takde job sangat dah sebelum raya.. gian nak buat web dan kod sistem.. hehe.. oh.. aku pakai languange php aje..aku tak reti dot net.. tak reti java.. tak reti c sharp.. noob kan.. masih dalam proses blajar semua tu..

sebelum ucapan perpisahan di tulis.. tak terlambat lagi rasanya aku mengucapkan selamat menyambut ramadhan.. semoga segala amalan di perbanyak.. semoga berjumpa malam lailatul qadar..

wsalam..

No comments: