Saturday, July 7, 2012

last exam

assalamualaikum..

fuh fuh.. lame tak menulis.. dah bersawang sawang.. bukan setakat laptop bersawang.. heh..

kejap lagi dalam pukul 2 exam ethic.. last exam untuk semester ni.. lepas ni boleh fokus pada development application untuk FYP sem depan.. semester last.. woo.. dah nak habis dah pengajian.. peh.. semoga semester ni lulus semua subjek.. aminnnn

masa cuti nanti dah masuk bulan puasa.. dah nak habis tahun dah.. gile kejap je nak setahun habis.. umur pun dah makin naik..

tahun ni aktiviti berjalan mungkin tak naik kapal terbang.. naik keretapi aje.. dan bas.. heh.. jimat dan senang.. sebab macam tak memerlukan untuk naik kapal terbang.. mungkin tahun depan baru naik kapal terbang.. sebab tahun depan nak bawak pa ngan ma pegi china.. insyaAllah.. jadinya kena keje keras.. untuk kumpul duit dan buat persediaan..

lagipun nak kena start kompeni sendiri dah.. buat kecil kecil je.. bukan ramai orang pun.. nak menyiapkan website sendiri.. nak buat projek projek yang ada.. banyak jugak tu.. sebab tu tunggu habis belajar ni.. uish.. semoga dipermudahkan Allah..

kalau bercakap pasal soal hati dan perasaan.. errmmm.. tak terfikir lagi.. haha.. aku tak tau nape.. tapi aku lagi selesa macam sekarang .. lagipun.. banyak lagi kekurangan.. bab solat.. bab amalan lain..mengaji, zikir, .. bab pergaulan.. susahnya nak handle semua tu.. tapi insyaAllah boleh.. kena slow slow.. kekadang memang macam terlepas pandang.. lagipun sebab persekitaran pun macam tak membantu.. orang sekeliling pun gedik semacam je.. tah lah.. berharap sangat kalau Allah bagi persekitaran di kalangan orang orang yang tak menyebabkan aku dekat dengan dosa.. tapi kena usaha dulu lah baru Allah perkenan.. heh.. diri sendiri kena kuat dulu.. kena halang je sape sape yang aku rasa nak dekatkan aku dengan neraka Allah.. selain tu.. sekarang kena memilih kawan..maksud aku.. kena la cari orang yang dekatkan diri dengan Allah sebagai kawan.. macam ada kata kata.. kalau berkawan dengan si penjual minyak wangi.. nanti terpalit la bau wangi tu dekat kita..

oh bercakap pasal pilihan hati.. akhir akhir ni aku suka orang bertudung labuh.. atau berjubah yang labuh.. siap hand sock.. pakai stokin.. muka cantik tak perlu sangat.. asal nampak kemas dan simple.. orang gemok aku tak gemor sangat.. aku punya badan gemok sikit pun aku dah semak.. dengan lemak terkeluar.. ish.. geli geleman aku.. haha.. serius aku suka orang kurus.. makwe makwe yang kurus aku tengok dulu pun.. sekarang kemain membesar.. haish.. apesal tah.. boring betol.. muka cun.. tapi membesar dengan melampau.. aku pun membesar dengan melampau.. boring betol.. nak kena kuruskan badan..

pukul 5 dah.. tunggu subuh jap.. lepas tu tido.. haha.. masak kalau melepas exam petang nanti.. ok lah..

No comments: