Monday, July 22, 2013

squarework v2

assalamualaikum..

selamat berpuasa.. dah masuk hari yang 13 berpuasa.. hehe.. amacam.. best pose? semoga amalan kita di terima oleh Allah..

sejak pose ni.. agak banyak keje.. hari hari ada je client call dan mtk betolkan bug, tambah itu dan ini, meeting dengan client.. byk lagi la..

kereta pun dah berdebu tak bercuci.. duduk shah alam ni banyak betol debu.. huhu..

sekarang ni projek sendiri ialah nak design balik web sendiri.. squarework.net.. tp aku bg pinjam membe aku letak sistem dia dulu.. sementara aku rehat jap dari amek request sistem secara official..

boring jugak buat keje sorg sorg ni.. haha..





ini adalah interface awal untuk squarework v2.. seronok pulak main main design ni.. haha.. aku takde idea sangat nk buat camne.. si ninoe dan edwin pun bz dengan keje masing masing.. jadi camni la yg aku dapat keluarkan sikit..

sekarang ni pakai editor baru.. nanti aku review sikit editor ni.. best pakai.. sublime text 2 namanya.. hehe


No comments: