Tuesday, April 23, 2013

yoho~

Assalamualaikum..

Selamat menunaikan solat maghrib..

hari ni dah 23hb april.. dah nak masuk penghujung bulan 4 dah.. gile sekejap je masa berlalu.. dah tiga tahun aku keje sebagai programmer dekat vtech ni.. huu..

sabtu ni kalau takde aral melintang.. aku kena pegi labuan.. asalnya untuk tujuan kerja, tolong membe handle training dan projek aku dengan ninoe dekat sane.. sesambil nak menghilangkan gian nak naik kapal terbang.. dah lame tak berjalan jalan ni.. last aku berjalan hari tu.. pegi penang masa hujung bulan 3.. itu pun sebab abang naiem kawen.. kalau tak.. tak kemana la aku.. hehe..

tapi disebabkan projek dekat labuan tu semua dah setel bincang dalam facebook aje.. jadi.. aku akan berjalan jalan je la kat sane.. untuk training pun aku tak di assign ape ape lagi.. jadi macam xde kerja la aku pegi sane... kecuali projek dengan ninoe la.. aku nk minta dia handle design website website dan projek aku selepas ni.. sekarang ni aku buat sorang aje.. tu yang semua design aku simple simple je.. hahaha.. selain dari keje dengan ninoe.. memang keje aku dekat labuan ialah berjalan.. haha.. syok syok..

ok lah.. dah masuk maghrib.. bai..

No comments: