Tuesday, July 31, 2012

600th

Assalamualaikum..

Post yang ke 600.. dari 2007 sampai ke 2012.. baru 600.. heh.. tapi alhamdulillah syukur..

oh hari ni berbuka ape? aku macam biasa.. di opis.. haha.. malas nak balik rumah.. rumah dah jadi tak best.. sebab duduknya ramai.. tapi takde aktiviti nak dibuat.. masing masing melayan karenah masing masing.. duduk dalam bilik berkunci pintu.. tak bestnya.. best masa duduk dengan hizam, edwin, yob dulu.. rumah sama besar je.. tapi sentiasa ada interaksi.. masing masing belajar jugak, cuma aku lah, aku je yang bekerja dan belajar, tapi seronok.. sentiasa ada gelak gelak yang membina, borak pasal dunia akhirat.. aktiviti pegi masjid, pegi pasar sesame, main badminton, pagi pagi dah bangun dan melayan cerita dalam laptop, sentiasa ada interaksi dan aktiviti.. seronok macam tu.. ke salah aku jadi macam sekarang ni.. erm..

mungkin sebab dulu aku sama umur dengan budak rumah.. sekarang budak rumah muda lagi dari aku.. jadi keadaan dan pergaulan tu lain, dorang lebih berminat pasal kereta, makwe, tapi aku tak minat.. erm.. kosong kan hidup macam ni? haha.. Allah tarik nikmat kesenangan hati.. maaf Allah.. maaf.. aku alpa sangat dengan dunia..

oh.. maghrib dan balik.. bai~

selamat berbuka :D

1 comment:

Nizam said...

Ubah balik mane yang silap...