Sunday, May 6, 2012

#random

Assalamualaikum..

 1) aku boring bila aku rasa di paksa buat sesuatu.. kena buat itu, kena buat ini.. nak halang aku buat itu, nak halang aku buat ini.. kamon.. x pakai duit ko pun.. x pakai masa ko pun.. suka la nk buat ape pun.. x menyusahkn agama, negara dan bangsa pun kalau aku nak buat sesuatu.. haish.. semak..

 2) aku benci orang yang mulut cakap lain, implement mende lain.. kamon lah.. walaupun dalam implementation untuk strategy memang mende macam tu boleh berubah.. boleh terjadi.. tak kan la setiap masa.. mulut nak cakap yang baik baik je.. tapi badan, perilaku.. tak menggambarkan ape yang di ucap.. boring aku dengan orang macam ni.. #notetoself

 3) aku tak suke bila tetamu asyik datang rumah, bukan tak suka ape.. setiap hari datang.. gile ke ape... aku nak privacy aku jugak.. aku nak melepak dalam rumah sendiri tanpa memikirkan aku kena jaga perilaku aku depan tetamu.. aku nak melepak dalam rumah sendiri sambil buat keje aku tanpa ada yang asyik tanya, buat ape tu.. buat ape ni.. aish... bosan..

 4) sekarang rasa semak study.. haha.. serius semak.. macam banyak pulak aku nak kena buat.. itu kena buat.. ini kena buat.. erghh.. keje opis tak siap siap lagi dua sistem.. keje sekolah, dengan proposalnya.. dengan ape nya.. fuhh.. semak gila kepala..

 5) dalam rumah kalau kena pandang rendah memang biasa kan....

 6) nak beli iphone hujung tahun depan.. kalau ada rezeki lebih lah.. heh..

 7) perempuan kekadang menyusahkan.. kekadang menggembirakan.. tak tau la mane satu.. it is better to live without or with one? choose..

 8) esok lusa ada test.. lepas tu hantar chapter 1 proposal.. lepas tu presentation dua hari.. lepas tu balik pahang dua hari.. keje opis belah malam buatnya.. nak masuk server cara halal pun x best.. ada aku tanam trojan dalam server karang.. keh keh..

 9) sedara mara dah suruh kawen.. boring mendengarnya.. kengkawan pun ramai dah kawen.. tapi aku nak ikut nasihat ijan.. "cari pasangan yang tak akan menghalang pertumbuhan dan kematangan ko.. dan jangan cari pasangan yang tak nak ikut cakap ko.. nanti ko jugak kena tanggung dosa dia.. "

 10) plan untuk ke sarawak , labuan dan brunei.. lepas tu siap sedia untuk pusing indonesia, singapura..heh.. plan je lah.. x tau la akan terlaksa ke x..

 11) aku risau perkahwinan akan menyebabkan aku jauh dari mak ayah aku.. aku harap kalau aku kahwin, aku makin dekat dengan mak ayah aku.. kalau aku rasa aku di kawal dan masa aku dengan mak ayah aku terabai.. tak tahu lah..

No comments: