Thursday, January 17, 2013

dah penghujung..

Assalamualaikum.. 

ahad ni paper last.. dan isnin ada brief fyp.. selasa ada presentation fyp.. fuh.. 

tengah study utk paper last.. poster x buat lagi utk fyp.. slide tak kemas kini lagi jugak.. erghh.. tekanan.. keje banyak jugak dekat opis ni.. tp nasib baik bole postponed sampai lepas thaipusam.. tapi stress dengan study n fyp.. dem.. risau jugak tak bole buat ni.. dah sem last dah ni.. malas dah aku nak mengadap mende mende kelas, exam, study ni.. heh.. byk lagi yang aku nak belajar dekat luar sane.. segala ilmu programming yang aku bole teroka.. language baru yang aku nak mahirkan diri.. peh.. tak sabarnya.. 

disebabkan nak habis dah belajar.. jadi aku kena set mind untuk mende mende baru pulak.. dengan nak try belajar scuba diving plak nanti.. erghh.. x sabar.. heh.. 

tak tau nak menulis ape.. stress aje sebenarnya kepala dengan orang orang sekeliling.. paksa buat itu dan ini.. aku akan buat bila aku nak buat.. suruhan manusia je pun.. bukan suruhan Allah.. jangan la nak paksa itu ini.. kemende tah.. 

ok lah.. nak buat slide.. heh.. adios..

2 comments:

Anonymous said...

Why is this We never thought of this?
Also visit my blog post : Background Investigation

Anonymous said...

Might My spouse and i find out if you might be by Qld?

You will could be seen as the Australia :1)
Look into my site Treatments For Genital Warts